luni, 18 ianuarie 2010

Biblioteca... to be or not to be?

Sunt si eu unul dintre numerosii cumparatori a seriilor de carti verzi scoase de Adevarul si rosii scoase de Jurnalul National, plus seria Jules Verne mai nou. Se cumpara cartile astea. Probabil pentru ca sunt relativ ieftine si cuprind scrieri importante.
Pe langa astea mai cumpar din cand in cand cate una de prin librarii, de prin super-marketuri, etc. Si se aduna. Cand o sa termin de cumparat cele 3 serii mentionate mai sus, plus ce mai cumpar pe langa, o sa ajung undeva la 600-700 carti. Se face de-o biblioteca, nu?
Intrebarea care mi-a trecut prin cap zilele trecute e daca fiu-meu peste 20-30 de ani o va mai folosi la ceva, daca o va aprecia. Nu de alta, dar la cum merge tehnologia, probabil o sa vina cu o chestie cat un telefon mobil, in care va avea 230 de biblioteci cat a mea, isi va proiecta pe perete cartea si o va citi asa, sau va pune dispozitivul sa-i citeasca iar el va asculta. Si-atunci... probabil o sa se intrebe de ce sa tina atata spatiu ocupat cu cartile mele, cand el are de sute de ori mai multe... in buzunar.
Eu cam asa vad viitorul din punctul asta de vedere. Voi ce parere aveti? Sunt paranoic?

Un comentariu:

Andrei spunea...

Dacă sunteţi din Transilvania intraţi pe www.tuti.ro, este comunitatea tinerilor din Transilvania