luni, 18 ianuarie 2010

Ajutor divin

Si tot apropo de Dumnezeu si de credinta, mi-am amintit un banc fain:

Cica se rupe barajul de la un lac de acumulare si o ia apa la vale. Ajunge puhoiul intr-un sat si inundatie mare, prapad, incepe lumea sa fuga care cum poate. Ion se urca pe acoperisul casei si incepe sa se roage, in timp ce nivelul apei crestea.
Ajunge apa la nivelul de jos al geamurilor. Apare o barca cu niste sateni:
- Ioane, hai in barca sa ne salvam, ca vine apa si ne prapadim!
- Mergeti voi, eu stau aici si ma rog. Dumnezeu este mare, Dumnezeu este tare si el ma va salva!
Ajunge apa la nivelul acoperisului, vine inca o barca cu sateni:
- Ioane, hai in barca sa ne salvam, ca vine apa si ne prapadim!
- Mergeti voi, eu stau aici si ma rog. Dumnezeu este mare, Dumnezeu este tare si el ma va salva!
Ajunge apala nivelul de sus al acoperisului. Apare o barca cu cativa sateni si doi soldati:
- Ioana, hai in barca, sa mergem e ultima barca, am evacuat pe toata lumea. Hai cu noi, ca de nu te prapadesti!
- Mergeti voi, eu stau aici si ma rog. Dumnezeu este mare, Dumnezeu este tare si el ma va salva!
Creste apa, se inneaca Ion si ajunge la Ceruri. Acolo, nedumerit si nervos se ia la harta cu Sf. Petru:
- Pai ma Sfinte Petre, cum ai putut lasa sa se intample una ca asta? Eu mare credincios, ma duc aproape zilnic la biserica, tin post, incerc sa nu pacatuiesc, fac bine oamenilor, cum ai putut sa ma lasi sa mor? M-am rugat la Dumnezeu sa ma salveze si... nimic!
Sf. Petru il suna pe Dumnezeu sa se intereseze care-i situatia, dupa care zice:
-Ioane, sefu' zice ca ti-a trimis 3 barci sa te salveze...

Niciun comentariu: