duminică, 17 ianuarie 2010

Nu mai incercati sa fiti politicosi cand nu stiti despre ce e vorba

Si apropo de faptul ca am fost la botez, unde-a fost chef si voie buna, muzica si distractie, mi-am amintit de-o faza naspa. Nu vi se pare aiurea muzica data prea tare, atat de tare incat nu prea intelegi ce zice persoana cu care vorbesti? Zic asta la evenimente gen nunta, botez… ca in cluburi asta este, nu conteaza.

Eu am patit-o vara trecuta datorita muzicii data prea tare la o nunta. Si partener de discutie nu-mi era oricine, ci SOACRA-MEA! Naspa, huh? So muzica era tare, povesteam, iar de obicei… cand discuti cu cineva si din cauza muzicii nu auzi prea bine ce spune, ce faci? Dai din cap aprobator si zambesti. Ca sa pari politicos si prietenos. Da’ se pare ca nu intotdeauna da bine sa faci asa. Mai ales cand soacra-ta iti povesteste despre niste prieteni de familie carora le murise baiatul cu putin timp in urma (God save his soul!). Va dati seama, cum nu auzeam ce povesteste, eu zambeam si dadeam din cap aprobator. Ce-o fi gandit soacra-mea despre mine… I don’t know. Da’ presupun ca nu de bine. Mi-am dat seama care era subiectul numai spre finalul conversatiei. Cam naspa, huh?

Va dati seama ca si treaba asta a contribuit la buna impresie pe care o are soacra-mea despre mine.

Niciun comentariu: