joi, 21 ianuarie 2010

Bancuri naspa

Ce face Maria în seara nunţii ca să nu murdărească cearceaful?
Se spală pe picioare.

Ion şi Maria erau în pat... Dintr-odată, Maria îi zice lui Ion:
- Mă, Ioane! Trage tu un vânt zdravăn, aşe cum ştii tu.
- Da' de ce, tu, Mărie?
-  C-aşe-ţi put picioarele...!!!

Ion s-a căsătorit de curînd cu Maria. Se întîlneşte cu un prieten.
- Am auzit că te-ai căsătorit. Nu-i aşa că-i mai bine?
- Nu-i mai bine, da-i mai des...

- Ioane, a căzut o stea, pune-ţi o dorinţă.
- Mi-am pus-o!
- Şi ce mai aştepţi?!

Ion si Maria pe camp, la secerat.
La un moment dat, din senin, Ion intreaba sec:
- Marie, vrei sa ne-o tragem amu ni, aci?
- Ma Ioane, n-aveam de gand, da' m-ai convins.

Ion şi Maria în noaptea nunţii. Maria stătea în pat, într-o ţinută sexy, şi îl aştepta pe Ion, care se uita pe fereastră. Aşteaptă ea o jumătate de oră, după care îi spune:
- Hai, mă Ioane, ce faci acolo?
- Stai, fă, că vin acu!
Încă o jumate de oră şi Maria zice:
- Hai, mă Ioane, că te aştept! Sînt numai a ta! Ia-mă!
- Ho, fă, că vin acu, ce te grăbeşti aşa?
Peste încă o jumate de oră, Maria se duce la Ion, supărată:
- Hai, mă, ce naiba faci acolo?
Ion, îngîndurat, uitîndu-se în continuare pe fereastră, spune:
- Fă, Mario, uita-te si tu pe fereastra afara la luna si la stele! Avea dreptate tata că-i frumoasă noaptea nunţii!

Ion si Maria, la aniversarea a 50 de ani de la casatorie, se duc sa reediteze noaptea nuntii la acelasi hotel unde au fost cu 50 de ani inainte.
Camera frumoasa, luxoasa, sampnaie, tot ce vrei. Incep ei sa-si faca treaba in pat, fac ce fac, iar cand termina, Maria prinde cearceaful si-si sufla nasul asa sanatos.
Ion oripilat:
- Marie, esti nebuna? Ce faci? Cum poti sa-ti sufli nasul in asternuturile astea de matase?
- Ioane, acum 50 de ani ti-ai facut cu cutitul o crestatura-n palma si-ai picurat sange pe cearceaf, ca sa-mi salvezi onoarea. Acum a venit randul meu sa-ti intorc serviciul!

Niciun comentariu: